A picture

Navigace

Výběr jazyka

  • cz
  • en
  • de

Datum a čas

Dnes je středa, 25. 4. 2018, 22:06:38

GObec mapový server

GObec

Svátek

Svátek má Marek

Kalendář akcí

Aktuální počasí

Počasí dnes:

25. 4. 2018

oblacnosde

Bude polojasno až oblačno, ojediněle přeháňky. Denní teploty 20 až 24°C, na JV kolem 26°C. Noční teploty 12 až 8°C.

Přehrát/Zastavit Další

Obsah

Zpět

Interní směrnice č. 1/2017 o postupech při zadávání veřejné zakázky

Interní směrnice č. 1/2017 o postupech při zadávání veřejné zakázky

 

Článek 1

Dělení zakázky dle předmětu

  1. na dodávky
  2. na stavební práce
  3. na služby

 

Článek 2

Dělení zakázky dle předpokládané hodnoty

 

Veřejné zakázky

Dodávky/služby

Stavební práce

Nadlimitní zakázky

Do finančního limitu dle platného předpisu

Do finančního limitu dle platného předpisu

Podlimitní zakázky

Do finančního limitu dle platného předpisu

Do finančního limitu dle platného předpisu

Malého rozsahu

do 2 000 000 Kč

do 6 000 000 Kč

 

Dělení zakázky malého rozsahu (dále ZMR) dle předpokládané hodnoty

a) ZMR 1. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH nepřesahuje 200 000 Kč, a v případě stavebních prací nepřesahuje 600 000 Kč.

b) ZMR 2. kategorie, jejichž předpokládaná hodnota bez DPH přesahuje 200 000 Kč, resp. v případě stavebních prací 600 000 Kč a zároveň nepřesahuje 2 000 000 Kč a v případě stavebních prací nepřesahuje 6 000 000 Kč.

 

Článek 3

Postupy a požadavky při zadávání zakázky

 

  1. Nadlimitní zakázky

Zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách.

 

   2. Podlimitní zakázky

Zadávání zakázek bude provedeno dle aktuálního znění zákona o veřejných zakázkách.

 

   3. Zakázky malého rozsahu

a) Postup při zadávání zakázek ZMR 1. kategorie

Zadavatel vyzve osobně nebo písemně zájemce o předložení nabídky. O výzvě provede zadavatel zápis. Nabídky (rozpočty) mohou být pořízeny z internetu či internetových obchodů. Forma nabídek písemná či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena minimálně 3 pověřenými členy zastupitelstva obce. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva nebo samostatně. Lhůta pro předložení nabídek není stanovena.

Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:

  • identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
  • rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobně členěný),
  • splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.

 

b) Postup při zadávání zakázek ZMR 2. kategorie

Zadavatel vyzve osobně nebo písemně zájemce o předložení nabídky. O výzvě provede zápis. Pro posouzení efektivnosti nabídky je možné předložit rozpočet získaný z internetu či internetového obchodu. Předložené nabídky mohou být vyhotoveny písemně či v elektronické podobě. Efektivnost nabídek bude posouzena zastupitelstvem obce, pokud není ustanovena zvláštní výběrová komise. Zveřejnění pomocí úřední desky formou zápisu ze zasedání zastupitelstva nebo samostatně. Lhůta pro podání nabídek není stanovena.

 Minimální požadavky na obsah předložených nabídek:

  • identifikační údaje předkladatele nabídky (název, sídlo, IČ),
  • rozpočet akce s uvedením konečné ceny (v případě stavebních prací podrobněji členěný),
  • nabídka musí obsahovat splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění,
  • splnění dalších požadavků pokud bude výzvou stanoveno.

 

Výsledek výběru nejlepší nabídky s odůvodněním bude zveřejněn v zápise ze zasedání zastupitelstva obce nebo v zápise výběrové komise, pokud byla ustanovena.

 

Článek 4

Výjimky z působnosti směrnice

  1. Zadávání zakázek v souvislosti s živelní či jinou pohromou.
  2. Zadávání zakázek ve výjimečných případech v souvislosti s urychleným řešením nečekané události (např. poruchy, opravy, škody na obecním majetku).
  3. Zadávání zakázek podléhajících pravidlům dotačních fondů.
  4. Zadávání zakázek podle § 29 Zákona č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek.
  5. Zadávání zakázek do výše 100 000 Kč, která je v kompetencích starosty (dle Usnesení zastupitelstva obce č. 10/2017 ze dne 28.10.2017)

 

Článek 5

Závěrečná ustanovení

  1. Zadavatel bude při výběru klást důraz na efektivitu, hospodárnost a účelnost vynaložených prostředků.
  2. Kritériem (pokud není stanoveno jinak) pro výběr zhotovitele a zadání zakázky bude nejnižší nabídková cena.
  3. Zadavatel bude dodržovat zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace.
  4. Směrnice byla schválena Zastupitelstvem Obce Soběhrdy dne 25. 10. 2017
  5. Tato směrnice ruší k datu 31.10.2017 interní směrnici č. 1/2011 ze dne

 

Článek 6

Účinnost

Směrnice nabývá účinnosti dne 1. 11. 2017

 

 

________________________                                                                    ________________________

Místostarosta obce Soběhrdy                                                  Starosta obce Soběhrdy

Vyvěšeno: 1. 11. 2017

Datum sejmutí:

Zodpovídá: Správce Webu

Zpět